петък, 19 март 2010 г.

За този блог ...

За този блог мога да кажа, че е експеримент със самия себе си.Опит не само дали мога да намирам вдъхновение, но и дали мога да вдъхновявам.

Нали знаете как все повтаряме, че дните ни са скучни и еднообразни(аз по същия образец го правех до преди броени дни), но реших да проверя дали мога да записвам всичко, което ми харесва и вдъхновява през дните ми.

Очудващо! Нещата, които ми бяха направили впечатление, бяха повече от колкото очаквах.Точно онзи момент ме накара да съм щастлив как живея и да бъда благодарен на хората, които споделят пътя ми.

Така се роди и идеята за този блог.Реших да предам друго измерение на записките си и новооткрития смисъл и спасение в дните ми!Публикациите в това интернет пространство стават спонтанно и идват изневиделица, точно като вдъхновенията, тъгата, красотата и шокът.

Името дистопия дойде от противоположното на утопя, един мой свят, който изграждам, който ми се разкрива, не винаги подреден, не винаги красив, но винаги неподправен!

Приятни моменти на посетителите!

Аргир...

Няма коментари:

Публикуване на коментар