събота, 20 март 2010 г.

Н.

Днес сватбената тематика ми е по-близо, от когато и да било!Не мислете, че се излъга някой да ми предложи, нееее! Една от близките ми приятелки от детинство ще предприеме тази сериозна стъпка.
Няма как сватбата на моя връстница да не ме провокира (не завиждам, какво като ще носи красива рокля и ще има огромно тържество) ха-ха! Не, разбира се! Красотата на момента дойде от щастието, което личеше дори и по жестовете на Н. или просто защото беше бременна(шега). Да да, бременна е, но тя и той вече шест години имат връзка и от четири живеят заедно, бебчето е планирано!
Не съм бил на други сватби и определено ще ми е интересно, искам да отида и за няколко часа да се почувствам като наистина позитивен човек, който без никаква доза ирония и завист подарява вниманието си и щастието си на тези хора.
От друга страна, не ми се ходи на стереотипни и скучни сватби по образец, там където роднините вдигат врява, всякаш бракосъчетанието е най-великото нещо, в което можеш да вземеш участие.
Може би бракьт е велик, но не и сам по себе си, не и в началото.Нали трябават години, за да се провери един брак, нали трябват доброто и лошото???
Сватбите са свидетелство на любовта, а бракьт е свидетелство за поносимостта и издръжливостта на любовта, тьрпението, промяната и грешките.
За моята церемония. ще ви говоря друг път. :) Първа беше Н. и аз и желая истински щастлив и дъльг брак с повече от едно красиви и здрави деца!
Не съм писател, не се и старая.Текстовете са тук, за да ви въвеждам по-лесно в дните си.
Снимките от "красотата на момента" са на Алеко Осенски и Микеле Стефанов от www.svatben.net

Няма коментари:

Публикуване на коментар